مَـسْـتـانِــہ

پیش به سوی هدف

زمان به طرز وحشیانه‌ای میگذره

آدم کامل‌گرا هم همیشه اسیره و ناتوان

تفکر حقیرانه‌ای هست: یا همه یا هیچ

 

وقتی بخوای تغییر کنی، جنگ شروع میشه. عالم و آدم میشن سد راهت.

گاهی حتی یچیزایی به نظر میاد که نیروی امداد غیبیه واسه اینکه تو رو به هدف‌هات برسونه اما زاراااااشک.

یه توهم فانتزی بوده که فقط اومده حالتو بگیره، وقت و انرژی‌ات رو هدر بده.

نمیذارم این اتفاق بیافته. این منو وحشی‌تر کرده و جنگنده‌تر...

 

استارت یه سری کارها رو زدم. دارم جون میدم اما اولشه. میافتم کم کم رو ورال.

یه آینده زیبا برای خودم تصور کردم. اهداف خیلی سخت و بزرگ.

باید بهشون برسم. تمام تلاشم رو میکنم💪🏻 💪🏻 💪🏻

 

فلاش بک:

اواخر فروردین، میشد سوم شعبان، یه روز که از مدرسه برگشته بودم و خسته بودم، خوابیدم و خواب عجیبی از مامان دیدم

از من ناراحت بود. چیزی قرار بود براش آماده کنم اما کوتاهی کرده بودم. حالا بی محل به من، میخواست بره سفر و نگرانش بودم. نگران وسایلی که ببره. نگران اینکه خداحافظی نکردم. از زیر قرآن ردش نکردم...

دنبالش دویدم و بهش رسیدم. بغلم کرد. گفت بیا یکم پیشم باش. محکم تو بغلم میفشردمش. زار زار گریه میکردم.

 

آخرین شبی که پیش مامان بودم تو بیمارستان، دستمو گرفت گفت قول میدی تنهام نذاری؟

گفتم قول قول

پاش نموندم😭 😭 😭

خودم که میدونم انتظاراتت چی بوده و نکردم. میدونم چجوری زمان رو هدر دادم

 

لنگون لنگون شروع کردم

اول رفتم پیش چندتا دکتر مختلف. این بی‌حالی‌ها و بدحالی‌هام رو درست کنم.

بعد پیش مشاور

ورزش رو استارت زدم! تو ماه رمضون!!

وحشتناک سخت بود اما رفتم.

همه چیز داشت آروم و خوب پیش می‌رفت که درگیر شدم با یک خواستگاری که بدتر از خودم ایده‌آل گرا بود. دوماه تموم روح و روان منو سابید و بالاخره تموم شد.

این منو جنگنده‌تر کرد.

حالا ورزش و شنا رو جدی پیگیری می‌کنم. برای ارشد شروع کردم و دوتا زبانی که قبلا آموزشش رو رها کرده‌بودم، آهسته آهسته دارم ادامه میدم.

 

برای من سخت‌ترین قسمت ماجرا همیشه شروع کردنه

 

حواست به من هست که بیش از حد تنهام؟

 

دچارِ فیش‌نگار
۱۵ مرداد ۹۸ , ۰۹:۰۳

ورزش خیلی خوبه برای تن و روان

پاسخ :

بله عالیه💪🏻
مردی بنام شقایق ...
۲۷ مرداد ۹۸ , ۱۷:۱۶

سلام

 

اصل قضیه همین شروع کردنه

 

اول شروع خیلی کارها منم فکر میکردم وقتش رو ندارم

 

 

ولی همین که شروع کردم وقتش خود به خود ایجاد میشد

و الان خوشحالم که شروع کردم

یادگیری هنر، تکمیل زبان، ورزش

اینا برنامه های شخصی امسال بود که خدارو شکر هر سه داره میره جلو اما با سختی و کندی

ولی مهم این بود که شروع شد خدا روشکر

 

+

موفق باشین تو ادامه مسیر ^_^

پاسخ :

سلام :)

بله دقیقا
فکر میکنیم وقت نداریم بابت کاری درحالیکه ممکنه جاهای دیگه درروز وقتمون رو هدر بدیم. اما همینکه شروع میکنیم به کار خاص و تلاش برای رسیدن به هدف خاص، دیگه وقتمون معنا پیدا میکنه و میتونیم مدیریت زمان کنیم
هنر، زبان، ورزش، عالی اند. کند و کم بهتر از هیچی هست
موفق و پایدار باشید
ممنونم :)
سنا **
۳۰ مرداد ۹۸ , ۰۹:۰۱

عاقا شروع مجدد همت میخواد :)

البته بعدش آدم رله میشه و تلو تلو خوران پیش میره اما اون شروعش خیلی مهمه 

ورزش تو ماه رمضون، خدا قوت :))

 

+تابستون نیت کردم ی کلاس موسیقی و طراحی برم خودمو وسط سه تا کلاس زبان مختلف پیدا کردم کلن هیچوقت طبق برنامه پیش نمیرم :))

پاسخ :

آره خیلی شروع کردن همت میخواد. ادامه دادنش هم همینطور..

وااای کجا میخواستی بری کجا سردرآوردی :)))))))

Nemo is my name
۱۵ شهریور ۹۸ , ۱۳:۳۵

"یا همه یا هیچ" 

 

اول از همه ابراز همدردی میکنم بابت ازدست دادن مادرت، اما برات بهترینارو آرزو میکنم و همین که قصد داری از فرصت هات استفاده کنی و مشغول باشی، ارزشمنده ... 

پاسخ :

سلام. خوش آمدید
ممنونم از همدردی..
و ممنونم از انرژی مثبت کامنتتون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan